torstaina, syyskuuta 14

Hienoista epäuskoa

Olen välillä pohtinut, pitäisikö pistää huvikseen ilmoitus johonkin nettideittipaikkaan. Ihan vaan mielenkiinnosta, sillä minulla ei ole järin suurta uskoa moisen homman toimivuuteen. Olen kyllä selannut joskus muiden nettitreffi-ilmoituksia ja tullut siihen tulokseen, että netissä seuraa hakevat pääasiassa vain epätoivoiset, tai ne, joiden rima on liveseuranhaussakin pilvissä. Kai meikäläisenkin voisi tuohon ensimmäiseen ryhmään lukea. Ja faktahan on, että jos epätoivoisten pitäisi löytää seuransa muiden epätoivoisten joukosta, ei lopputuloksena voi syntyä mitään kovin kehuttavaa.

Mitään ei tietenkään voi hävitä...

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Samalla linjalla kuin elvenroot.
Minä laitoin aikoinaan varmaan kaksi tai kolmekymmentä senssi-ilmoitusta erääseen paikallislehteen ( olin 10 vuotta avioeron jälkeen yksin ). Kaikki treffit meni tavalla tai toisella poskelleen, jotkut paikalle tulleet jopa naureskelivat eivätkä selvästikään olleet edes vakavalla mielellä liikkeellä, mutta minä olin sinnikäs enkä antanut periksi. Kuinka lopulta kävikään? Vastaan tuli se oma Kulta - olisikohan olleet n. kolmannetkymmenennet kahvittelu sokkotreffit? ja nyt ollaan oltu naimisissa jo 5 vuotta :)

14:56  

Lähetä kommentti

<< Home