keskiviikkona, maaliskuuta 29

Ominaisuuksia

Meemejähän en virallisesti tue, mutta mikäpä toisaalta estää eksymästä puolivahingossa samaan aiheeseen... Toisista ihmisistä on aina helppo sanoa, missä hommassa kukin loistaa. Vielä helpompaa on nähdä, kuka on totaalisen taidoton. Vaan yritäpä sitten miettiä, mitkä voisivat olla niitä omia erikoistaitoja. Ei ole mitenkään helppo juttu.

Jos nyt aivan arkisimmat asiat ohitetaan, olen mielestäni nopea oppimaan. En tarkoita niinkään oppimista kirjoista, vaan käytännön tilanteista ja esimerkeistä. Teknisloogiset tehtävät omaksun melkoisen intuitiivisesti. Näkisin myös itseni hyvinkin oikeudenmukaisena tyyppinä. Minulla on vahva ja tarvittaessa objektiivinen käsitys oikeasta ja väärästä. Voisin ehkä olla hyvä tuomari tai sovittelija. Jos taas mennään hieman subjektiivisemman itsekehun puolelle, meikäläisellä on ainakin jossain määrin visuaalista silmää. En kuitenkaan ole mikään taiteellinen lahjakkuus.

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Hyvät ominaisuudet. Mä uskon tämmöisten pohdintojen itsestä olevan välillä hyvästä. Joskus voi unohtaa, kuinka hyvä mä olinkaan. Ja sitten kun pohtii tajuaa, että niin. Mä olen mä. Hyvä siinäkin.

Kiitti, kun osallistuit. :o)

21:11  

Lähetä kommentti

<< Home