lauantaina, marraskuuta 26

Minä vai minä?

Toisaalla mietittiin blogipersoonan ja oikean elämän persoonan eroja. Moni bloggaaja näyttää tuntevan paljon muita bloggaajia, joskin todennäköisesti ihan vaan sen takia, että ovat tunteneet jo aikaisemmin aidossa maailmassa. Itselläni kynnys täysin tuntemattoman bloggaajan tapaamiseen olisi ainakin todella korkealla. Ei niinkään siksi, että minua pelottaisi se täysin tuntematon ihminen. En vaan haluaisi kenenkään joutuvan yllättymään päästessään näkemään reaaliminäni.

Mielestäni minusta voi saada ihan väärän kuvan lukemalla ainoastaan näitä kirjoituksia. Osittain se johtuu varmaan siitä, että ihan kaikkea en voi kirjoittaa, jos haluan pysyä anonyyminä. Toki olen välillä vuodattanut tänne isojakin ongelmia, mutta ne positiivisemmat jutut voivat ehkä rakentaa liian ruusuista kuvaa. Minulla, kuten varmaan monella muullakin, on tietynlainen olemus ja käyttäytymismalli eri tilanteisiin. Ei tarkoituksella, mutta niin vain on. Saatan olla kuin eri henkilö kirjoittaessani, ollessani yksin, kaksin, yhdessä parin kaverin kanssa, tuntemattomien seurassa. Jos tapaa minut yhdessä tilanteessa, ei vielä tiedä koko totuutta.

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Koen olevani myös melko erilainen kuin blogipersoonani, osittain ehkä tuosta anonyymiydestä johtuen, osittain siksi, että on ehkä valinnut blogiin tietynlaista teemaa ja tyyliä. Uskon kuitenkin, että kyllä siinä blogissa aina siitä oikean elämän persoonasta näkyy ainakin jokin puoli.

Minulla olisi myöskin korkea kynnys tavata bloggaaja, jota en tunne ennestään. Haluan pysyä anonyyminä ja siksi en haluaisi "paljastua". En voisi kuvitella meneväni blogitapaamiseen ja esittäytyväni Intiaanikesä-blogin kirjoittajana. Silti on aina hauska joskus kuvitella millaisia ne muut bloggajat olisivat oikeasti. Sinut olisi muuten mielenkiintoista tavata :)

20:49  

Lähetä kommentti

<< Home